Alphabet kiest voor VAB als Assistance Partner

Aartselaar, 31 oktober 2019 – VAB wordt de nieuwe bijstandspartner van leasingmaatschappij Alphabet. Deze nieuwe samenwerking gaat van kracht vanaf december 2019.

In de nieuwe samenwerking met VAB optimaliseert Alphabet de pechverhelping voor haar bestuurders verder. Zo breiden de landen waarin dekking wordt aangeboden verder uit. Ook de service voor fietsen kent een upgrade. Fietsers genieten binnen de hele Benelux van een VIP service, waarbij er een maximale wachttijd van 30 minuten is vastgelegd.

Door de samenwerking met Alphabet versterkt VAB verder zijn positie als marktleider in het B2B segment.  Geert Markey, CEO VAB, licht verder toe: “Zowel VAB als Alphabet vonden elkaar in een passie voor klantentevredenheid om een belangrijke “moment of truth”, zijnde pech onderweg, voor de bestuurders zo aangenaam mogelijk te maken. We kijken alvast uit naar een vruchtbare en langdurige samenwerking met Alphabet.”

De overschakeling naar een nieuwe partner brengt geen implicaties met zich mee voor de bestuurders van een Alphabet wagen. Zij contacteren nog steeds dezelfde nummers in geval van pech onderweg.

Over Alphabet Belgium

Over Alphabet

Alphabet is een Europese marktleider in bedrijfsmobiliteit. De uitdagingen voor mobiliteit nemen elke dag toe. Bij Alphabet gaan we op zoek naar de juiste mobiliteitsoplossingen voor zowel de medewerkers van bedrijven als de bedrijven zelf, gaande van een mobiliteitskaart voor het openbaar vervoer, autodelen, een wagen voor een korte termijn of een full service leasewagen voor 5 jaar. We zijn er immers van overtuigd dat een goede mobiliteitservaring niet alleen bijdraagt aan het succes van bedrijven maar ook aan het welzijn van de medewerkers.

Alphabet werd in 2001 opgericht als een divisie van de BMW Group. We hebben sindsdien een brede kennis opgebouwd die van ons in Europa een toonaangevende leverancier voor Business Mobility heeft gemaakt. We focussen op flexibele, duurzame en efficiënte mobiliteitsoplossingen die verder gaan dan louter wagenparkbeheer en het leveren van bedrijfsvoertuigen.

In België beheert Alphabet vandaag meer dan 55.000 voertuigen, goed voor een plaats in de top 4 van de sector en werken we met een gepassioneerd team van 200 medewerkers.

Meer informatie vindt u op www.alphabet.be

Alphabet Belgium
Ingberthoeveweg 6