Hello & Bonjour: Alphabet International kondigt nieuwe samenwerking in Canada aan

MÜNCHEN 05/04/2022 – Alphabet International breidt zijn wereldwijde aanwezigheid uit via een partnerschap met Jim Pattison Lease. Deze onderneming is al sinds 1961 actief in Canada en biedt flexibele, innovatieve en op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen aan. Met deze nieuwe samenwerking zet Alphabet een belangrijke nieuwe stap op weg naar een wereldwijde aanwezigheid.

Alphabet wil zijn innovatieve diensten ook aanbieden aan vlootklanten die zelf wereldwijd opereren. Klanten die vandaag al van deze oplossingen in Europa en daarbuiten genieten, kunnen nu ook intekenen op het aanbod in Canada. Net als in andere Alphabet-partnermarkten hebben klanten in Canada nu toegang tot het aanbod van Alphabet-compatibele producten en diensten via ​ partner Jim Pattison Lease, die zelf lease-opties en mobiliteitsdiensten aan zijn klanten aanbiedt.

"We zijn erg enthousiast over de nieuwe samenwerking met Jim Pattison Lease," zegt Susanne Loser, Alphabet Head of International Sales. "Ons doel is om onze expertise en innovatieve mobiliteitsoplossingen in heel Europa en daarbuiten aan te bieden. Jim Pattison Lease, dat in Canada opereert, is de perfecte partner om onze scope te verbreden en al onze klanten in Noord-Amerika te voorzien van de beste mobiliteitsdiensten. Wat we vooral waarderen aan deze nieuwe partner is dat hun kernwaarden, zoals een hechte klantrelatie en klanttevredenheid, aansluiten bij de waarden en missie van Alphabet."

Over Jim Pattison Lease

Jim Pattison Lease is een divisie van de Jim Pattison Group, het op één na grootste particuliere bedrijf van Canada. Sinds 1961 is Jim Pattison Lease een leider in het leveren van gepersonaliseerde oplossingen voor het leasen van bedrijfsvoertuigen en wagenparkbeheer aan bedrijven in de private en publieke sector. Met meer dan 50.000 voertuigen in leasing of beheer is Jim Pattison Lease Canada's grootste private leasemaatschappij voor voertuigen. Jim Pattison Lease heeft 13 kantoren verspreid over Canada en de Verenigde Staten. Voor meer informatie kunt u terecht op www.jimpattisonlease.com.

Over Alphabet International

Alphabet is een wereldwijde toonaangevende dienstverlener op het gebied van bedrijfsmobiliteit. Bedrijven kunnen op die manier hun mobiliteit op een duurzame en voordelige manier beheren. Alphabet International werd opgericht in 1997 als een divisie van de BMW Group en beschikt over uitgebreide kennis op het gebied van internationaal wagenparkbeheer en leasing. De uitgebreide portfolio van het bedrijf omvat naast advies en financiering ook intelligente beheerproducten en -diensten voor wagenparken van bedrijven. Alphabet biedt oplossingen op maat voor bedrijfsmobiliteit om te kunnen voldoen aan de specifieke vereisten van bedrijven. Het bedrijf beheert vandaag de dag een portfolio van meer dan 700.000 geleasede wagens en lichte bedrijfsvoertuigen van alle merken en komt hiermee op de vierde plaats in de wereldwijde markt. Alphabet is ook een pionier op het gebied van geavanceerde mobiliteitsoplossingen: AlphaElectric biedt bedrijven een holistische benadering van eMobility; AlphaCity is de efficiënte optie voor deelwagens voor bedrijven; de mobiliteitsapp voor smartphones, AlphaGuide, maakt het leven van gebruikers gemakkelijker en AlphaFlex, de individuele flexibele mobiliteitsoplossing biedt werknemers keuzes en bedrijven volledige controle over de kosten. Tenslotte biedt AlphaRent flexibele huuroplossingen op korte en lange termijn. De hoofdzetel van Alphabet bevindt zich in München, Duitsland. Het bedrijf is nu aanwezig in 32 landen. Meer informatie vindt u op alphabet.com.