Nau mai: Alphabet breidt uit met een nieuwe partner in Nieuw-Zeeland en Australië.

München, 10 November 2020 - Alphabet International heeft een volgende stap gezet om zijn wereldwijde aanwezigheid uit te breiden. Door samen te werken met geïntegreerde mobiliteits-, fleetmanagement- en lease-expert SG Fleet legt Alphabet het laatste puzzelstukje om ook haar diensten aan te bieden in heel Australië en Nieuw-Zeeland. Dit is ook een belangrijke mijlpaal, aangezien Alphabet nu mobiliteitsoplossingen biedt in 31 landen wereldwijd. Door het uitbreiden van haar OneNet netwerk van partners, positioneert Alphabet zich als een sterke Business Mobility provider voor wereldwijde ondernemingen.

Alphabet zet zich in om zoveel mogelijk klanten innovatieve mobiliteitsdiensten aan te bieden. Klanten die al gebruik maken van deze oplossingen in heel Europa en daarbuiten kunnen nu ook profiteren van het aanbod in Australië en Nieuw-Zeeland. Net als in andere Alphabet-markten hebben klanten via partner SG Fleet toegang tot het assortiment van Alphabet-compatibele producten en diensten die in beide markten beschikbaar zijn. Afhankelijk van de specifieke behoeften van bedrijven kunnen ze ook kiezen voor een breed scala aan nuttige on-top diensten, zoals tankkaarten, vervangwagens, pechhulp en verzekering. De nieuwe samenwerking is een waardevolle aanvulling op de bestaande Alphabet diensten en locaties.

"Het aangaan van een partnerschap met SG Fleet versterkt onze aanwezigheid in Australië en Nieuw-Zeeland, door de mogelijkheid om onze diensten aan te bieden in deze twee markten. We zijn allemaal enthousiast om te zien wat we kunnen bereiken met SG Fleet," zegt Susanne Loser, Head of International Sales bij Alphabet International.

Robbie Blau, Chief Executive Officer van SG Fleet, benadrukt ook zijn enthousiasme over de samenwerking: "We zijn verheugd om ons aan te sluiten bij Alphabet's netwerk van partners, om diensten te verlenen aan hun klanten in Australië en Nieuw-Zeeland. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking met Alphabet, dat zich positioneert als experts op het gebied van mobiliteit."

Alphabet is wereldwijd een toonaangevende leverancier van Business Mobility. Hierdoor kunnen bedrijven hun bedrijfsmobiliteit op een economische en duurzame manier beheren. Alphabet is opgericht in 1997 als divisie van BMW Group en heeft uitgebreide kennis van internationaal fleetmanagement en leasing. Het uitgebreide portfolio omvat consulting en financiering, evenals slimme managementproducten en -diensten voor bedrijfsvloten. De Business Mobility-oplossingen van Alphabet zijn op maat gemaakt om te voldoen aan specifieke bedrijfseisen. Vandaag de dag beheert Alphabet Internationaal een portfolio van meer dan 700.000 leaseauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken en staat wereldwijd op de vierde plaats in de markt. Alphabet is ook een pionier in de creatie van Advanced Mobility Solutions: AlphaElectric biedt bedrijven een holistische benadering van eMobility, AlphaCity is de efficiënte Corporate CarSharing-optie, de mobiliteits-app voor smartphones, AlphaGuide, maakt het leven gemakkelijker voor haar gebruikers en AlphaFlex, de individuele, flexibele mobiliteitsoplossing, biedt werknemers keuzes en bedrijven volledige kostenbeheersing en AlphaRent biedt flexibele huuroplossingen voor korte en lange termijn eisen. Alphabet heeft zijn hoofdkantoor in München, Duitsland, en is nu vertegenwoordigd in 31 landen. Voor meer informatie: alphabet.com.

Over SG Fleet
SG Fleet is een toonaangevende leverancier van geïntegreerde mobiliteitsoplossingen, waaronder fleetmanagement, voertuigleasing en salarisverpakkingsdiensten. Het bedrijf is aanwezig in Australië, maar ook in het Verenigd Koninkrijk en Nieuw-Zeeland. SG Fleet heeft ongeveer 700 medewerkers in dienst en heeft meer dan 143.000 voertuigen in beheer. SG Fleet is beursgenoteerd op de Australian Securities Exchange sinds 2014.